Overzicht
Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we geen volledige restitutie of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retournering, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Om uw retournering te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden verleend:
Boek met overduidelijke tekenen van gebruik
Elk item dat niet in zijn oorspronkelijke staat is, beschadigd is of ontbrekende onderdelen heeft om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
Elk item dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd
Restituties
Zodra uw retournering is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw restitutie.
Als u wordt goedgekeurd, wordt uw restitutie verwerkt en wordt er automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode toegepast, binnen een bepaald aantal dagen.
Uitverkoopartikelen
Alleen artikelen tegen de normale prijs kunnen worden gerestitueerd. Uitverkoopartikelen kunnen niet worden gerestitueerd.
Verzendkosten voor retourneringen
Om uw product te retourneren, moet u uw product naar het volgende adres verzenden: Galerie P., Kursaal – Oosthelling 10, 8400 Oostende.
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een restitutie ontvangt, worden de kosten voor retourzending in mindering gebracht op uw restitutie.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is voor uw omgeruilde product om bij u te komen variëren.
Heeft u hulp nodig?
Neem contact met ons op via info@galeriep.be voor vragen over restituties en retourneringen.